Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: ronaldinho10 arkadaşlar indirmesi biten varmı söylesin bakalım yada % kaçtasınız=?????????????? ben henüz işte olduğum için dolayısıyla %0 :D :D :D :D :D :D ama çok merak ediyorum
mayazb Arkadaşlar küçük bi teknik sorun var benim flashget indirdiği dosyaları rar olarak kaydediyo pc ye ben bunu unutmuştum şimdi yükleme bitince ne olacak bu exe??Açılacak mı sizce??
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: mayazb Arkadaşlar küçük bi teknik sorun var benim flashget indirdiği dosyaları rar olarak kaydediyo pc ye ben bunu unutmuştum şimdi yükleme bitince ne olacak bu exe??Açılacak mı sizce?? win rar ile açılmaz mı yaw :confused:
mayazb Ya bu inen exe. o yüzden şüpheleniyorum yani winrar hata verir diye, dediğim olay aşağıdaki resimde sol altta:)exe. ama rar olaraktan kaydediliyo hayırlısı bakalım.
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: mayazb Ya bu inen exe. o yüzden şüpheleniyorum yani winrar hata verir diye, dediğim olay aşağıdaki resimde sol altta:)exe. ama rar olaraktan kaydediliyo hayırlısı bakalım. birşey olmaz merak etme sen açılır
mayazb Orjinal Mesajı Yazan: M®.Bean™ birşey olmaz merak etme sen açılır İşallah olmaz bu arada herkesin kandili mübarek olsun...Mübarek bir günde yayınladılar fifa 2006 demoyu:)
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: beratkeles arkadaşlar yüklememnin %99 unda int kopsa veya elektirikler gitse ne yaparsınız ? :D :D ana avrat küfür ederim başka napılır ki :D :D :D