SiNBaD_ Bende 32'yi geçemiyor.:,(:,(:,(Fakat olsun nede olsa en iyi hızla ilerliyorum bu bilgisayara rağmen.20 bile demedi.:p:p:p:p:p:p
ozon beyler benim normal sayılır 21,8 kb/sn hızla iniyor 84 mb sı indi en geç 2 saatte biter heralde yüzde 40 ta şu an
ridvan155 arkadaşlar indirenler nolur rapidshare ye upload etsinler demo sağlıklı inmiyor bende sadece ftp deki inyor o da 4 saat 5saat diye saçmalıyor üstelik kaç kb hızla indirdiğini de öğrenemiyorum nolur yardım
ozon Orjinal Mesajı Yazan: iron mike Demodaki takımlar:Milan,M.United,Barcelona,B.Munich... oh bea geçen seneki gibi 2 takım diil. ne güzel yapabilirsek bi 4 büyükler yamasıda buna yaparız?
Gökhan size tavsiyem french olanı indiirin çünkü herkes ingilizce olana asılacaktır o daha hızlı olur bende eve gidince indirmeye başlayacağım merak ettiiğim dosya sisteminnin nasıl olduğu
ozon Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil size tavsiyem french olanı indiirin çünkü herkes ingilizce olana asılacaktır o daha hızlı olur bende eve gidince indirmeye başlayacağım merak ettiiğim dosya sisteminnin nasıl olduğu şindi sen böyle diyince herkes frnche asılacak :D :D :D :) :)
mayazb Oh bea başladı sonunta downloada tam tamına 25.6 ile iniyo :) sonunda başladı ,yani bir pesçi olarak fifayı bu kadar merak edeceğim aklıma gelmezdi acaba pes 3 ü yakalayabilmişler mi diye:)Bu arada dalyamı yani 100. mesajımı bir fifa forumunda yazdım enterasann
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: ozon şindi sen böyle diyince herkes frnche asılacak :D :D :D :) :) ozon süpersin .......:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: ozon şindi sen böyle diyince herkes frnche asılacak :D :D :D :) :) bencede :D :D :D
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: Zombie Bende burdan indiriyorum ama kesilse gidicek bütün indirdiklerim prog kullanmadım direk sürükledim masa üstüne :) ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/Fifa/2006/ ağlamasını duymuşsunuzdur,çünkü kesildi az önce indirmesi..
ozon Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil ozon süpersin .......:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D zhuhahaha olum bide almanca çincesini koysalardı mirror yok onlarla idare ederdik :D :D :D :D nassolsa sen anlarsın ;) ;) :hihi: :hihi:
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: ozon zhuhahaha olum bide almanca çincesini koysalardı mirror yok onlarla idare ederdik :D :D :D :D nassolsa sen anlarsın ;) ;) :hihi: :hihi: neyse çok güldük bu kadar yeter artık indiren varsa nasıl olduğunu yazsın
ronaldinho10 arkadaşlar indirmesi biten varmı söylesin bakalım yada % kaçtasınız=?????????????? benim % 13 28 ile indiriyo