walla şimdi ben aslında pes oynarım fifayı sevmem ama birisi oynayalım dediği zamn geri cevirmem bu aslında fifanın yaptıgı bir bagımlılıktır her ne kadar fifa kötü oyun cıkarsada herkes fifaya hücum eder herkes fifa alır fifanın demosunu indirir bendede bu bagımlılık var aslında ben bu sene fifanın bi patlama yapıcagını düşünüyorum ki fifa bu sene üç oyun cıkarıcak fifa06 uefa champions league 2005-2006 ve worldcup 2006 yani bu oyundaki onanırlık eksiklerini bu diğer iki versiyonda daha cok giderebilir