Brian Moser Bende indiriyor ama hız acaip düşük 256k var 9-15 arasında gidip geliyor. %9'dayım. İnşallah adam gibi iner ve bir sorun olmaz dosyada :(
Battousai İndiremeyen arkadaşlar eğer ilk siteyi açmaya çalışıyosanız orası açılmıyo olabilir tam olarak şurayı deneyin : http://largedownloads.ea.com/pub/demos/Fifa/2006/FIFA06DemoEn.exe bakalım olacak mı ???
Özgürefe ya beyler ben 30 kb indiriyom hayret ya sizin neden yavas acama ben %30 geldim benden yuksek gelen varmı
Özgürefe Orjinal Mesajı Yazan: Battousai İndiremeyen arkadaşlar eğer ilk siteyi açmaya çalışıyosanız orası açılmıyo olabilir tam olarak şurayı deneyin : http://largedownloads.ea.com/pub/demos/Fifa/2006/FIFA06DemoEn.exe bakalım olacak mı ??? Sagolsun bu kardesim bana bu linki verdi o yuzde 6 da iken linke bastım ve onu gectim herkes burayı tıklasın :D:D
Ozan JK bekleyin bi 5 dakka falan bendede öle oldu sonra açıldı dawload hade hayırlısı dönüşü güsel olsun artık şunun
.ultrAslan. yav eger bitiren varsa rapid veya megauploada upload edebilirmi kac dakkadir bekliyom calismiyo
Ozan JK özgür efe kardeşim yaw o dediğin site bi türlü açoılmıyo bir bildiğin warmı yani beklicezmi 5-10 dakka
***ultrAslan*** bende %35 te indiriyo 26,4 falan öle getrigt la 3e böldüm böle daha hızlı iniyo bi download programıyla indirirseniz daha ii olur sizin için
Grandmonster evren3 hadi bakem %2 arkandan geliom benim zamam zamam 25'e çıkıyo ama genelde 20 civarı şu an
ridvan155 inmiyor inmiyor sesimi kimse duymuyor biriniz indirince upload edin ya da başka bir sitede yayınlanınca
Grandmonster dur kardeş daha upload edileli nekadar oldu kimde 10mbit bağlantı varda şıp diye indirsin benim şuanda %35 256 k bağlantım var