Battousai evet indiriyorum bende tam yazacaktım.Benden hızlı davrandın :D..Çok aşırı yüklenme yok şu an 15 kb ile çekiyor..Hadi bakalım hayırlısı
Özgürefe Orjinal Mesajı Yazan: Battousai evet indiriyorum bende tam yazacaktım.Benden hızlı davrandın :D..Çok aşırı yüklenme yok şu an 15 kb ile çekiyor..Hadi bakalım hayırlısı ben indiremiyom
evren3 beyler ana sayfaya fifa 06 demo linki koysunlar http://largedownloads.ea.com/pub/demos/Fifa/2006/FIFA06DemoEn.exe burdan indirililebilir
Grandmonster Orjinal Mesajı Yazan: ***ultrAslan*** demo cıktı http://footballcommunity.ea.com/content.php?i=24 ultraslan senden 1 dk önce haber vermişim demo yarın çıkıyo konusuna aceldenmi desem heyecandanmı oraya yazdım :D benim 22 ile atıyo beyler ya sizin
evren3 beyler http://footballcommunity.ea.com/content.php?i=24 burdan indirilebilir inşallah dönüşü mühteşem olur