Arkadaşlar rövasata var hele kale sahası içine giren ortaları rövaşatayla engelleme süper oluyo.
Valla demoyu en zora ayarlamışlar herhalde epeyi bi zorlanıyorum ne biliyim işte
UEFA Champions League 2004 - 2005 ile fifa 2005 karışımı bişey olmuş.
Ve ilk Golde Benden...
