Orjinal Mesajı Yazan: El di@blo
öyle ama ne zaman scn ye gelcez ne zaman oyun oynicaz ama benim öle bir şansım bile yok siz bu şansınızı iyi değerlendirin çünkü benim okul saat 8 de başlıyo akşam4de evde oluyom siz yine şanslısınız
Aynen :( Offfff Dershane,okul,ödev,sınav,ÖSS... düşünmek bile istemiyommm :,(