aRiZen arkadaslar kötü bi haberim var duyduuma gore bu sene okullar gene acılıyormus bende yeni öğrendim hemen yaziim ddm yaa bikerede acılmasın :,( :D :D :D
Shevchenko Okullar kesin olarak 12 Eylül'de açılacak.Buyrun kaynak http://haber.mynet.com/detail_news/?mainPage=1&which=center&ref=haberHome&id=A00C2693&date=30Agustos2005
Venom ertelenmio bu kadar bakan tv de açıklama yaptı sadece 2 sn lik bi açıklama "OKULLAR 12 EYLÜL'DE AÇILACAK" abi bu sefer okulların açılmasını istiyorum ben neden acaba;)
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: tolgajk bizim okul 7 veya 8 eylülde açılıyor :,( o da sizin sorununuz tolga :D:D:D:D
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ ertelenmio bu kadar bakan tv de açıklama yaptı sadece 2 sn lik bi açıklama "OKULLAR 12 EYLÜL'DE AÇILACAK" abi bu sefer okulların açılmasını istiyorum ben neden acaba;) aaaaşşşkk öyle bir büyükiii öyle bir büyükiii anlayamassınn....:) ah ah açılacak bi okulumuz bile yok..dersaneye git gel git gel olcak...:(
PaoLo_RosSi Orjinal Mesajı Yazan: gok90 12 eylül galiba mauahah :D yanlız avatarla durumun dramatikliği çok iyi uyum sağlamış
m0K0k0 açılsın yaw ben istiyorum zaten lise 3e gelmişin son senemiz birdaha okul yüzü nerde görücezz üniversite hariç
ridvan155 ohhh bea açılıyo sonunda bakalım anadolu lisesinde okumak nasılmış. herkese yeni eğitim ve öğretim yılında başarılar.
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: blueeda aaaaşşşkk öyle bir büyükiii öyle bir büyükiii anlayamassınn....:) ah ah açılacak bi okulumuz bile yok..dersaneye git gel git gel olcak...:( harbi hayatım ya neyse okul bitince akılları başlarına gelir onlarında :)
APACHE ben dershaneden kurtulmak için istiyorum bide bizim bir kız acayip mesajlar gönderiyor onu görebilmek istiyorum...iç çamaşırı ile başlayan viagra ile biten...