Bana hep bitirince liseyi çok özleyeceksin demişlerdi.. lise bitti.. Ve burada rahatlıkla söylüyorum hiç özlemiyorum dilediğim gibi saçımı uzatarım, küpe takarım, sakal bırakırım. O neydi o öyle, sabahın körü kalk, duş al, giyin, tıkın, buz gibi havada durağa git, otobüs bekle, faşist öğretmenlerle bu dünyada günde altı saat cehennem provası yap. O bitirince liseyi özleyeceksiniz diyenler var ya, yalancı onların hepsi. Mesela ben 12 Eylül'de öğlen 12'ye kadar uyumayı düşünüyorum. Yok lan ne uyuması, çeşme'de olacağım 12 eylül'de ben, denize girerim mis gibi. Biraz sadistçe oldu ama gerçekler böyle..