All for one.One for all. Orjinal Mesajı Yazan: lockedstyle boykins ile knight :) Olm Tyronn Lue yu unutmuşsun... :hihi:
shadow_fk Shaq ve geçen sezonki performansı ve hergeçen gün yıldızlaşmasıyla Amare..ayrıca en sevdiğim adam ben wallace
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: ThEQueSTioN en iyi diyo en uzun deil ... yani bradley nin bi b.k a yaradığı yoq ... adamın günahını alma şimdi hiç hava topu vermiyo ha :D :D :D birde arkadaşlar AMARE CENTER DEĞİL Kİ
HeDo Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash adamın günahını alma şimdi hiç hava topu vermiyo ha :D :D :D birde arkadaşlar AMARE CENTER DEĞİL Kİ Ne bılıyosun olmayacagını??? Mehmet ilk gittigi yıl PF degilmiydi? Su an C oynuyo