Orjinal Mesajı Yazan: shadow_fk
Bence Yao Ming nba deki en kazma pivotlardan biri....
Yao ming nba deki eli en duzgun olan pivot adam mecburiyetten sut bile cekebiliyo, cunku icerde dovuyolar..
ama arkasına çini alması all starda en cok oyu alması oyuncular, daha dogrusu cin dısından herkese antipatik geliyo.. Bende pivot olsam nba de en sert savunmamı en çirkef oyunumu yaoya oynarım... All starda shaq i kesmeye gücünün olmadıgını herkes biliyo
Hakemlerin aleyhine faul calmak konusunda soyunma odalarında konustuklarını soylemişti *Jeff vun gundy eski hakem bir arkadasının anlattıgını belirterek...
Bence olimpiyatlarda 1 izlemeliyiz amerika cin macı
*Dogru diyosun karıstırdım ;)