Orjinal Mesajı Yazan: Black God
olm şunu da söliim dielim bi logoyu boyadınız formaya koydunuz aynı logonun rengini değiştirmek isterseniz logoyu seçili hale getirdikten sonra layer style dan color overlay a tıklayın ortdan istediğiniz reni verin bide logo çizmeyi öğrenin ufak ufak her logoyu nette bulamassınız ben çğrunu kendim çizmeye başladım freehand in de yardımı var tabi
abi söledin doru herseyi baskalarından beklemek yanlıs ama nerden bilgi alabilirim ???
logoyu boyama derken neyi kastettini anlayamadım logo boymayı dersen logo boymayı bilioyorum neden böle bisi söledin anlamadım :)
keske söle logo cizmek için de bi pack fln yapsan :drooling:
bu arada beğendiğine yine sevindim :) bu gece cok sevinirik oldum bea.. :D