ZoRo **yok dalga gecmedim o an dusunemedim stadda ISIKlarin kesik oldugu bi andaki formayi yaptigini :D pardon :D**
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway Can sıkıntısından yaptım bi ts forması TrabzonSpor.. geçen seneki forma değilmi bu ?
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: Black God geçen seneki forma değilmi bu ? olabilir bi forumdan buldum resmi bakmadım sezonuna. lefter neden kötü olmus formamı kötü benmi kötü yapmısım anlamadım :rolleyes:
Tearaway saol adriano ama o imzayı pek tavsiye etmem en azından gb tarafını sil.. ;) Last Blow.. saol adamım ;)
Tearaway Logoları beyenmemiştin Black God Update yaptım ;) Lyon Lg logo update Roma Logo Update shortta diadora logosu yokmus onu sildim .. Şimdi iimi blackgod ?
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway Logoları beyenmemiştin Black God Update yaptım ;) Lyon Lg logo update Roma Logo Update shortta diadora logosu yokmus onu sildim .. Şimdi iimi blackgod ? walla bana sorarsan daha ii :D