Vantuz Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway Can Sıkınıtısından Yaptım Bi Forma 5dK Sürdü Ama Maksat Up !!! :D Çok hoş bir forma olmuş tebrikler:p
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo türkiyemizide fantazilerinize alet ettiniz ha :p :hihi: :drooling: :rolleyes: Ben senin yapcan espriye :D yanlıs anlama :P
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo türkiyemizide fantazilerinize alet ettiniz ha :p :hihi: :drooling: :rolleyes: :confused: :rolleye3: :( :mad:
PaoLo_RosSi Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway bi arkadasın isteği üzerine yaptım bi forma :) Valencia Third.. süper olmuş bu
Tearaway bugün tişörtümü karsıma alıp baktım ve forma oldunu gördüm :D:D:D:D ve iste cizdim.. Nike Total 90 !! total 90 nı yok ama :D
Vantuz Galatasaray ve adidas logosunu büyültürsen çok daha güzel olacak genelinde forman güzel olmuş..!
Tearaway saol vantuz bu arada okullar acıldı için sanırım bilg. sifre koycaklar ::D ve ben forma yapamıcam :(:(:(:(;(
Tearaway okullar acıldı için forma yapamıcam demiştim ama dayanamadım ve bir forma yaptım yani yapmya calıstım Porto Home Yapabildim Kdr...
Tearaway puff neden yorum yapılmıor annamıyorum apık sapık yapılan formalara bile yorum yapıonuz ama benimkilere yapmıonuz :( :,( şimdi isyanımı görünce belki yaparsınız ama ne kıymeti kaldı :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,(