Aaaa Tearaway sen koskoca dunyanin en iyi kitmaker inden iyi mi bileceksin kotu diyorsa kotudur ... :)
Orjinal Mesajı Yazan: Kasım6

İşte forma yapımına başladım. Bu hiçbir yerde olmayan Fenerbahçe'nin 100. yıl forması. Fenerbahçe 100. yılında bir kupa hedeflediği için bu forma Fenerbahçe'ye en uygun olanıdır.... :D
Forma çalışmalarım değişik takımlarla da devam edecektir.
bak milletin formalarina laf atan dunyaca unlu KITMAKER imizin formasi nasil begendin mi ? bak biras ornek al :D