Tearaway eyw saol onurdu sanırım adın ;) sende saol bibidi Sende Saol BlackGod tabi Temp de süper black god
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway bende bi lazio yapım dedim bi bakım beğenecekmisiniz ;) Lazio Away güzel eferim eferim
2ampara***Womanizer sen böle her yoruma tek tek cvp yazarsa 1 ay da 5000 msj a gelirsin maşallah su gibi forma yapıonda:D:D:
Tearaway :) dikkat edersen bende sevmiom böle oldunu bi msjıma bakarsan sırf böle dememeniz için 3 kez editledim :)
Tearaway su forumdaki Lazio havasını daıtmak için bi forma yapım dedim hatırlayan hatırlar gs 2.fatih terim dönemindeki pijama :D daha dorusu forma
Tearaway deprem den sinirim bozuldu uyuyamıom :( bi forma yapım bari dedim artık korkudan bu kdr olur heralde bakın ne kdr fedakarım belkide bu son formam olcak :D formayı beğenmesseniz bile su yandaki güzel bayana bakın nedim :D
Mc.Speedy Bayan Güzel :p Formada Renkler güzel logolar biraz daha ii olsaymıs güzel olcakmıs kardeşim benim ;)