ZoRo sen kirisikligi diyon herhal .. ole diyosan bi suru var milyonlarca :D ben cizimi diyom al ciz kendin degisik degisik ne gusel ...
Tearaway zoro :DD:D:D:D tam anlamadım heralde TEMPLATE CİZMEYİ BİLMİOM :D ne kırısıklık ne cizgi bilmiom iste :D biri bi öretse cizeriz :D
2ampara***Womanizer şort taki kappa ları düzeltirsen ii olur.formların güse gidio ilk yaptığın formayı hatılıomda gülesim gelio:D:D:D:D
Tearaway eyw saol geliştirioz yavas yavas sindire sindire :D bi ara update cekicem shortta bide zoro cizgiler garip duruo demis ben baska bi teknik ullanıom cizgiler için bana cok hos gelio ama sanırım pek tutulmadı nese bidaki sefere öle yapmam ;)
CrimE Ehehe bu aralar herkes Lazio yapıyo yaw :D. Çok güzel ama Lazio logoları bi deişik olmuş, şorttaki dışında. :icelim:
Tearaway onu düzeltirim o sorunsa :D liener burn yaptım için o arka kısım maviya ondan öle deişik bi renk oluo ama short beyaz oldu için gercek rengi oluo :D