Tearaway hafta içi fazla forma yapamıcam ama dayanamadım gizli gizli bi forma çaktım :) Lyon Awaymı Oluo artık bu :D
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: bibidibabidibu_babidibu super olmuş, ama umbro logosu okadar yukardamı onu bilmiom walla yorumlar için tşk bu formaları oyunda deneyen varsa bi ss koysa coks evincem bende pro 4 yokta yaapıoz ama oynıyamıoz :D bu arada forma..
Tearaway babamın cablenin parasını yatırmayı unutusyuyla 3 gün int uzak kaldım :D ama döndüm genclerbirliği mactan gördüm kadaryıla int olmadı için ve bi tanede fantazi :rolleye3:
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway Arsenal Away Yine corapta eksikler var templateden :( güzel templatede nike stil corap olmasın pen tool ile yapsana :) template çizmekten zor değil :D