Orjinal Mesajı Yazan: @DR!@NO
Çok teşekkürler alper...
Ayrıca Yasin Karaca'ya yapılan eleştiriler (her ne kadar şapa yapıyoruz) denilse bile gerçekten çok sinir bozucu...İnsan olan yapmaz...
Kaldı ki adamda tam türk tipi var
Yabancı ülkeye gidipte benliğini kaybetmiş birine benzemiyo türk işte:)
Ne mutlu ona ki yabancı ülkede artık bazı türk gençlerin(bazıları türk olmaktan bile utanıyolar ne yazık ki almanya da falan :( ) yaptığı gibi perma saç boyama falan yapmamış