SercanRonaldo Orjinal Mesajı Yazan: blueboy92 ivica olic sasa ilice benziyo :D 2side sırp değil mi?yoqsa olic hırvat mıydı ama olsun 1sırpla 1hırvat birbirine benzer tip olarak:)
CarlosSantana beyler ben carignano ve de la cuesta'yı merak ediyorum onların resimleri varsa bi zahmet koyun
PaoLo_RosSi Orjinal Mesajı Yazan: CarlosSantana beyler ben carignano ve de la cuesta'yı merak ediyorum onların resimleri varsa bi zahmet koyun işte de la cuesta
Ozan JK ya karaçayı yerdenyere vurdunuz beaaaa bu söleyenlerin takımlarında tuncay warsa gitsin satsın sanki tuncay çok yakışıklı ne bilim sanki mokoena çok yakışıklı bence hatalısınız önyargılı olmayalım lütfen
@lper http://www.google.com.tr/imghp?hl=tr&tab=wi&q= bu adrese tıklayın ve resmini bulmak istediğiniz futbolcunun adını yazın ;)
juzam yeni fotolarla karşınızdayım süper kaleci erick delgado yasin karacanın daha insan versiyonu fredy guarin jhon jairo mosquera