saolun arkadaslar.. bu paylasim icin bi odeme yapmamiz gerekio mu?.. ben su an cekiorum dosyayi, fikir veren arkadas banka hesap numarasi falan verirse odemesini yaparim.. fyatinida yazsin..
(dalga gecmiorum icimden geyik yapmak geldi sadece o kadar...) (tesekkurler)