h@s@n **beyler ben kurdum sorunsuz calısyo ama hani yukarda şey oluyoya araç çubugu gibi onu kapattım kendı kafama gore bı arac cubugu yaratmak istiorum..simgelerın ustune gelınce buyuyen fln varya hani ondan işte:)nası yaparım**