Orjinal Mesajı Yazan: Mr_AsLaN
Goreceksiniz arkadaslar PSV bu gruptan birinci olacaktir gecen sene zaten yari finalde Milani elinden zor kacirttilar PSV diyorum baska bisey demiyorum
arkadaşım bende düşünüyordum bende fenrliyim.
1.milan 2.psv 3.Fb4.shalke 04 olur diyordum ama psv topçuların en iyilerini satmış ve yerine sadece bomel yerine simons diye birini almışlar. yani psv baya zayıfladı. sanmıyorum.ekonomik krizde varmış ondan satmışlar.
feenr çıkabilir ama shalkeye hiç şans vermiyorum
almanyanın en kek takımları werder bremen ve shalke 04 her 4 büyükte yenebilir bu 2 sini ben şahsen istediğim takımdı grubumuza.