ya ne kadar karamsar ve araştırmadan yorum yapıyorusnuz.
milan= bu takıma diyeceğim yok ama fene rmilanoda süpriz yapabilir. belli olmaz.
psv= geçen seneki takımından hal yok as ii adamların hepsini sattı.ekonomik krizde psv
shalke=inanın 5 maçını seyrettim ayrıntılı defansları bizim takımdan berbat inanılmaz hatalar yapıyorlar son örnek gladhbach attı gol. yani shalke fene ryener göreceksiniz.shalke grupta 4. olacak.bu dediklerim çıkacak
Sadece iş şurda: fenerbahçe inanıyorum çıkabilir burdan ama inançlı,hırslı,istekli olacak ağır oynamayacak shalke gibi dezavantaj bu. seri,tek ve hızlı pasla oynaması gerek.
1. milan olur.
2. psv-fener arasında geçer
4.shalke olur.
böyle olmassa gelin yanıma:) shalkeyide öyle büyütmeyin en istediğim takımlar almanyada werder bremenle-shalkeydi 1 tanesini tutturdum. almanlardan 2 takım var sağlam biri leverkusen-bayern munic bu2 si çıkmadı ii shalke değilde leverkusen olsaydı zordu işimiz. yani shalkeden en az 4 puan cepte bana göre o defansla.