anelka10 Bazı arkadaşlara bakıyorumda kına yakacaklar.Şimdi soruyorum onlara Bejeke nerde?Vaduz kim?6S:Yarın belli olur sizinki 2. turda bye bye dersiniz.Hamsilere bişey diyemiyorum:D:DBide bazı yine bu kişiler gönlünde geçeni söylüyorlar.Sizin gönlünüzden geçeni ben söylüyüm Fenerbahce nin avrupada başarılı olamamısıdır.Ama şunu bilmiyorsunuz ki bu bir Mili Dava dır.Biz orda TÜRKİYE yi temsil ediyoruz.Gsve Bejeke 2 senedir burayada giremiyor. KISKANANLAR ÇATLASIN KISKANANLAR ÇATLASIN KISKANANLAR ÇATLASIN
Kokane Orjinal Mesajı Yazan: sefillik milan-fener=milan yener fener-milen=milan yener (belki beraberlik) fener-psv=psv yener(beraberlik belki) psv-fener=psv alır. fenr-shalke04=fener alır shalke04-fener=fener alır. buan göre fener en az=6 puan fener en fazla=8 puan alır. yani gerçekler bunlar.bu defansla ancak bu kadar olur fenerin her orta saha geçlinc etehlike Kahin misin sen? Ben yapilacak transfer(ler)i bekliyorum. Bence 1. Milan olurda 2den 4e kadar hersey olabilir. PSV iyi oyunculari satti. Schalke 3 ihtimalli bence. Insallah geceriz.
mayazb Arkadaşlar herkes layık oldukları yerde ve layık oldukları takımlarla oynayacak ve bir Fenerli olarak biz böyle gruplara layiğiz :)
CrisTiano Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Kahin misin sen? Ben yapilacak transfer(ler)i bekliyorum. Bence 1. Milan olurda 2den 4e kadar hersey olabilir. PSV iyi oyunculari satti. Schalke 3 ihtimalli bence. Insallah geceriz. katılıyorum
m0K0k0 arkadaşlar anlıyorum sizi mantığınızla değil yüreğinizle düşünüyosunuz herkes kendi takımının en iyi olmasını ister tamam takımlara bakalım milanı bir tarafa koy fener ztn yenemez burda hepimiz hemfikiriz psv kolay takım diyen arkadaşlar var unutmayın bu takım geçen sene şampiyonlar liginde milanı az daha eliyordu adamlarını sattılar ama hala iyi bir takım shalke04 gelelim fenerin defansı ortada shalkede çok iyi bir takım kurdu peki shalke 04 ün forvet hattını fenerin defansının durdurabiliceğine inanıyormusunuz ben sizin gibi yok gruptan 2. çıkar yok onu yener demiyorum bende isterim fenerin kupayı almasını seneye 2 takım şampiyonlar ligine gitse fenamı olur ama bu işş olmaz dicem fenerliler hemen yok istedğiniz skoru söylüyor fln diyorsunuz bjk gs lilere ama sizde mantığınızla düşünün
anelka10 Orjinal Mesajı Yazan: mayazb Arkadaşlar herkes layık oldukları yerde ve layık oldukları takımlarla oynayacak ve bir Fenerli olarak biz böyle gruplara layiğiz :) İşte bütün mesele bu :mesale: :mesale:
Kokane Fener ama bunlarla bas edecek gücte. Bak ne diyorum 2den 4e kadar belli olmaz. Gecen senede hic sans verilmedi, tam 9 puan topladik. Baska gruplarda bu puan sayisiyla cikanlar oldu.
tramp_1905 ahahhah milanı ancak tek 1 Türk takımı yenebilir... anladın sen anladın :sly: :sly: :sly: fenerin hedefi yine uefa ya doner onda da ilk turda elenmezlerse biz eleriz :D avrupa size cok gelir donun siz yavastan :D
tramp_1905 arkadaslar bence ufak bi eglence yapalım, herkes fenerin kac puan toplayacagını tahmın etsin bakalım bilen cıkacak mı? BEN 5 PUAN DİYORUM
tramp_1905 alamazlar o kadar. ben schalke yi kendi evinde yener,orda 1 puan alır psv ile de 1.kere berabere kalır derim
PaoLo_RosSi bence 2 3 takviveyle beraber takımın potansiyelini %100 kullanan bi teknik adamla bu gruptan rahat çıkardı bence ama şu anda çok zor şu haliyle uefa bile iyidir bence ama ilerde nolur bilmem
Mr_AsLaN fener PSV den fark yer iki kere AC Milani bir kere yener bir kere de yenilir Schalke ile de berabere kalirlar belki Uefa yada 4.luk diyorum
beko bu takımda doğru düzgün bir defans ve daum yerinde başka bir teknik direktör olsa fener bu gruptan rahat çıkardı ama bence en fazla 4 puan alabilir
zubiceman28 sizde hic inanc yok Milan kim la adamlar gozumuzun onunde bi yarida hemde sampiyonlar ligi finalinde 3 gol birden yediler yenilmeyecek takim yoktur!Almanyada ingilterede kupa maclarinda amatorden cikan takimlar gidiyo buyuk takimlari alassa ediyo.Dusunsenize trabzonu eleyen rum takimini sadece gokdenize verilen transfer parasiyla satin alirsin adamlar trabzonu eledi Korkaklara duyurulur!
GOZİT Milan ın 3 gol yediği takım Liverpool'du.Siz Liverpool 'musunuz? Diğer bahsettiğin konu Trabzonun beceriksizliği. Milan,Schalke,PSV den herhangi biri Trabzon seviyesine düşüp öyle bi hata yapar mı?
Tearaway bikere size sölim fener hayatta cıkamzazbu gruptan ilk macında milana yenilcek allahın emri bu moral bozukluğuyla psv yede yenilceniz belki schalekeyi yenersiniz zaten dier maclarda deplasman kalıo son 2 mac yani size sans vermiom :P