haydi FENERBAHCEM!!!!
göster kendini...
burası Şampiyonlar Ligi ve burda basit takım zor takım yok...
sen oynarsan herkes sana göre basit,
sen oynamazsan herkes sana göre zor...
sen oyna ve herkes basit takım olsun,
küçülsün önünde...
sen oyna ve tüm FENERBAHÇELİLER sevinsin,
utansın diğerleri....
Saygılarımla....
**edit: eger benim mesajım editlencekse dier yazan arkadasların mesajları da ya editlensin yada silinsin....!!!! :mad: :mad: :mad: **