Feneri Uefa ya bekliyodum,bu grup zor oldu!!
Gruba bakarsak
Psv bu gruptaki bence fenerle beraber en zayıf klüp,nedenine gelirsek bir cok oyuncusu gitti,ancak cok yetenekli gencleri var fan fan olsun affaley olsun hepsini gorucez zaten,fenerin yapması gereken ordan bi puan ve ewinde 3 puan,schalke milanla berbaer ikinciligi alacaktır bence bu sene cok cok iyi kadro kurdu süper bir forvet hattı var defansı ve kaleciside saglam ordan puan almak zor,burda 3 puan kesinlikle alınmassa hiç bise olmaz,milanmdan 1 puan al öp basına koy son mac degil unurtmayın 5.mac tam kadro gelirler,burda beraberlik alınsa iyi olur en azından uefa icin!!!