ya bence bu radikal olayı FAZLA abartmışlığından kaynaklanıyor bana kalırsa onlar evrene geçmek dedikleri şey liberty oluyo yani anlayın işte
Koca ayagh yeti vaaar oyunda diye bir açıklama yapan gazete bu olayıda fazlası ile abartabilir bence tamamen radikalin iç güzarlığğı