Herkes haddini bilecek
Ve ayrıca Bordo Bere istenmediğin yerde durmayacaksın kardeşim
Bak forumda nerdeyse herkes sana kin gütmüş
O zaman uzaklaş buralardan,bir dahada scneye girme
Eğer sesim diğer forumlara gitse oralarada söyleceğim senin nasıl bir şahsiyet olduğunu
Neyse,senin gibi birine bu kadar kızgın olduğum halde hakarat etmiyorum
Ve senin yaşın bizden büyükse
Küçüklerinede saygılı davran aynen bir TÜRK gibi!!!