CrimE İşte bakın arabada sürücü yok. Ama bu oyunun bi özelliği değil benim ekran kartımın özelliği :p . Aslında ekran kartı çok iyi ama ...
celikeins o yerler çok karanlık.yani oyunda öyle oluyor. liberty city benim anlıttığım şekilde gidenler bilir.
fikretnko Orjinal Mesajı Yazan: celikeins o yerler çok karanlık.yani oyunda öyle oluyor. liberty city benim anlıttığım şekilde gidenler bilir. Sen liberty ye nasıl gittin ..Görev içinmi ..?
CrimE Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ cj mp5 le harakiri hapıyo kendi kendine :p :D :D Zuhahaha. :D :D :icon_lol:
PulC yau crime yanlız senin araba bile çok dandik gözüküo. hata olduu çok belli. bende öle bi hata yok ilk defa gördüm başkada görmedim zaten. o araba hem biraz daha yavaş geliodu vede arabanın kapısı açıktı. yavaş yavaş geldi ve tam benim önümde durdu.