YAW GENE saçmalamaya başlamışsınız ben bir gs liyim bu dosyayı beğenmeme rağmen ortamı gerecek bişey yazmadım ama bazı kişiler işi fanatikleştirmişler. burası mizah bölümü arkadaşlar burada birileri gülecek eğlenecek. fb lilerinde güleceği bir dosya bulmuş arkadaş ve paylaşmış bazı gs lilerde fenere olsaydı vb. bir sürü saçma sapan, ortamı gerecek bişeyler yazmışlar. böyle şeyler yazacaksanız yazmayın. KONUŞMAK İHTİYAÇTIR AMA SUSMAK SANATTIR! elinde fb ile ilgili böyle şeyler olanda yeni konu açar onu paylaşır ama boşu boşuna ortamı germeye çalışmayın :mad: şimdide konuya dönelim ve ortamı gerecek,gereksiz mesajlardan kaçınalım...