Orjinal Mesajı Yazan: cracks
hyr ben ona demiyorum ya yazıyı görünce güldüysen buraya ne sölüosun.burda kıvılcım forumuyakıo.sen remsen çakmak tuttun....
Ne yani ok kusura bakma bu slayt gösteriyi görünce duygulandım ve ağlamaya başladım mı demeliyim sence ;) kıvılcım felan değil bunun adı zoruna gitmedir
böle mizahi şeyleri kaldırmayı öğrenelim artık küfür değil rencide edici bir şey değil boşuna kendini germene gerek yok komik de geç yada beğenmedim de ;)