Orjinal Mesajı Yazan: metin27
al o zaman bende sana yapıym!!!fener şampiyonlar liginde başarılı olacakmış hahaahahahahahahahaahhaahhahahahaha(kediler gibi olmadı çünkü bu gerçek bi kahkaha!):):):)
gs transfer yapacakmıs....!!!!
ehhiiheeiiiiehheheeiiieeehh......(buda kücük bebe gülüşü...)
ANLIYANA...