creeping death Lan amma kastınız be yok İlhan Mansız yok Serhat.Kendi fotonuz yoksa katılmayın katılmak şart değil ki!Hem de fotolar .jpg olacak,fotoda takımlarla ilgili bir şey olmayacak(forma vb.)
Alikevicius Ben favori takımımı Kütahyasporu seçtim. Yani seçilme olasılığım yüksek. doğru düşünüyorum değilmi? Çünkü kim benden başka Kütahyasporu seçer.
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: Nowitzki 41 beyler ya aradım bi türlü doğru düzgün bi foto bulamadım yaw biri bana foto versin kimin olursa olsun :D saka_onur ilhan mansız koymuş hazır elinizde olan varsa verirseniz sevinirim.Ben aradım düzgün bişey bulamadım:(... buyur arkadas koy Ümit Karanı :hihi:
Punisher1023 Orjinal Mesajı Yazan: juzam buyur arkadaşım bunu koy kesin seçerler :p :D(ula insan oynatmaya utanır bea bunu) Süper yaww.muuamuha :D
CrisTiano Orjinal Mesajı Yazan: juzam buyur arkadaşım bunu koy kesin seçerler :p :D(ula insan oynatmaya utanır bea bunu) süper bulmuşun :D
Pizarro Beyler bana gelen msj bu Congratulations Baris! Your entry into the Football Manager 2006 Face in the Game has been accepted (subject to the terms and conditions) Tell your friends to visit http://www.sigames.com/faceinthegame/ Football Manager 2006 http://www.sigames.com PS : In order to stay in touch with Football Manager 2006, why not register with us. We'll send you important newsflashes about the game and it's release. Visit www.sigames.com/register.php for more details hayırlı uğurlu olsun...
serhatkoyuturk Orjinal Mesajı Yazan: Pizarro Beyler bana gelen msj bu Congratulations Baris! Your entry into the Football Manager 2006 Face in the Game has been accepted (subject to the terms and conditions) Tell your friends to visit http://www.sigames.com/faceinthegame/ Football Manager 2006 http://www.sigames.com PS : In order to stay in touch with Football Manager 2006, why not register with us. We'll send you important newsflashes about the game and it's release. Visit www.sigames.com/register.php for more details hayırlı uğurlu olsun... bana da aynı mesaj geldi seçildik mi şimdi?
MoonLord hayır seçilme sonra... Ya geçen sene ben vardımda use real players işaretli olmayınca çıkıyordum şimdi normal de alt yapıdan çıkılıyomu ilerde ondan emin değilim çıkan var mı?
Nowitzki 41 Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway buyur arkadas koy Ümit Karanı :hihi: oyunda zaten ümit karan var aynı adamdan iki tane inşallah alırlar...:) Sağol Tearaway...
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Pizarro Beyler bana gelen msj bu Congratulations Baris! Your entry into the Football Manager 2006 Face in the Game has been accepted (subject to the terms and conditions) Tell your friends to visit http://www.sigames.com/faceinthegame/ Football Manager 2006 http://www.sigames.com PS : In order to stay in touch with Football Manager 2006, why not register with us. We'll send you important newsflashes about the game and it's release. Visit www.sigames.com/register.php for more details hayırlı uğurlu olsun... aynısı ana da geldi 1 ekim'de sitede yayınlanacak kazananlar