@DR!@NO Orjinal Mesajı Yazan: Nowitzki 41 oyunda zaten ümit karan var aynı adamdan iki tane inşallah alırlar...:) Sağol Tearaway... Bu arada ümit karan'ı koyup elinize ne geçecek?Burda amaç kendi fotonuzu oyunda görmek...Zaten ümit karan'ı görüyoruz arkadaşlar!!! ;)
tolgajk abi yalnız söylemeden edemedim http://www.sigames.com/faceinthegame/ sitesinde kötü fotoğraflar kısmının ortasındaki fotoya bakarmısınız :D :cokkomik:
tolgajk arkadaşım adamın tipine bakın demiştim BAD yazan yer varya o belki burda problem yaşadın neyse konu dahilindedeğildi pek:)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Punisher1023 EEE.Ne var orda. bide kazananlara nerden bakıoz. http://www.sigames.com/competitionwinners 1 Ekimden sonra buraya yazılacak kazananlar
gurayerdem kazanıp kazanamadıgımızı nerden anlıyacagız?? link acılmıyor...ve mail falan da gelmedi EDİT: simdi diger konuyu gördüm..kusura bakmayın... bu arada secilmisim:D:D
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: cambaz ben ben ben Tebrikler inşallah bir star olursun oyunda Orjinal Mesajı Yazan: gurayerdem kazanıp kazanamadıgımızı nerden anlıyacagız?? link acılmıyor...ve mail falan da gelmedi EDİT: simdi diger konuyu gördüm..kusura bakmayın... bu arada secilmisim Sana da tebrikler sen de iyi çıkarsın inşallah
gurayerdem Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Sana da tebrikler sen de iyi çıkarsın inşallah saolasın :) inşallah ii bi topcu olarak yaparlarda burada beni konusuruz :D :D :D su oyun cıksada artık bi baksam beni nası yapmıslar :rolleyes: :rolleyes:
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Tebrikler inşallah bir star olursun oyunda Saol.Artık beni Henry'le yan yana oynatırsınız :cool: :hihi: Eğer orta sahaysam Ronaldinho'nun yerinede alabilirsiniz :cool: :hihi:
Venom Orjinal Mesajı Yazan: cambaz Saol.Artık beni Henry'le yan yana oynatırsınız :cool: :hihi: Eğer orta sahaysam Ronaldinho'nun yerinede alabilirsiniz :cool: :hihi: ben seni koyacağım yeri biliom:D:D:D nese hayırlı olsn krdeşim
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ ben seni koyacağım yeri biliom:D:D:D nese hayırlı olsn krdeşim saol.sen bilirsin beni oynatcağın yeri sen bir fm insanısın.
serhat_9 face in the game'e geçen yıl kabul edildim ama o kdr oynamama ramen kendimi görmek nasip olmadı!benim dışımda btn arkdşlarımın oyunlarında çıkmışım...acaba bu oyunun database ayarlarıyla alakalımıdır?gerçi o hayal kırıklığından sonra buyıl bidaha başvurmadım ama :o
cArsi7 off secıldıımı duyunca bırden heecanlandım bakalım bızı nassı yapmıslar...gel fm artık gel.. sımdı bı heyecanla demoyu ındırıorum bakallım artık:)
burakkaralar yaaaaaaaaa lütfen yardım edin http://www.sigames.com/faceinthegame/ açılmıyoooooooooo burakkaralar@hotmail.com mesaj gönderin