evet güzel olmus :) ama diyorum ki Hani bizim yüzünü yil Ayisi Var ya :D ona benzese Formanin üzerindeki aslan yani burdaki aslan bi Resimden Oldugu icihn Gercekde giyinebilecek bi formaya benzememis :( yanis Anlama :) ginede cok Güzel :D haaa bide Fenerde Yaptigin gibi bizim de Samiyonluklarimiz yazsan?? :D