arkadaşla ben şunu anlamıyorum, fantezi veya eski yılların formalarını yapanlara hemen şöyle bir eleştiri geliyor niye böyle yapıyonda güncel formaları yapmıyon. şimdi güncel formaları herkes yapıyor. Formaların hepsini yanyana getirince hangi forma kimin pek belli değil (tabi işini iyi yapanlar hariç). Yani değişik formalar yapılınca hemen göze çarpıyor. (hani yok çalınır diye üzerine isim yazmalar falan varya herkes formasına sahip çıkıyor bu yüzden) Ben geçenlerde 2ampara***Womanizer e eski yıllara ait 2-3 fb forması resmi yollamıştım, arkadaş sağolsun yaptı, 2 gün sonra bi baktım exl.... diye bi patchde update olarak bu formalar vardı, bilmiyorum 2ampara***Womanizer un haberi varmı yokmu, belki vardır, demek istediğim bu alemde değişik forma yaptın mı daha çok dikkat çeker. (bilmem anlatabildimmi derdimi falan ortalığı dağıttık yavv.)