yok onemli deil zaten herkes kullansın die yaptım da bilseydim hiç dizliklere ism yazmazdım hakkaten daha ii olurdu ne bilim mirust dan ozendik ole oldu bende gun gelir seninkileri ve fatalınkileri kullanırım gusel olan hersey reva gorur nasıl ki hepimiz black godunkileri kullanıoz onun gibi
dilerim tum arkadaslarımız yaptıklarında en ust basarıya ulasır