Sarpus Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer saol sarp.görünmüosun n zmn dır abi ossden giriyorum arasıra msne ama oda cevrimdısı
2ampara***Womanizer yorumlarınız için saolun @nightwolf avea formalarda baskı deil direk o da boyanıo (yani formayla kırışıo)bende temp in üzerine boyadım ama bide dier türlü yapar atarım
Tearaway harbi güzel bi forma olmus tabi TEMPLATE farkı ortada :) ama puma logosu sanki biras aşşada kalmıs
2ampara***Womanizer gözüme tam oturmuş gibi geldi biri oyunda denerse ona göre update yaparım benim hdd yok o bakımdan pes te yoq:(