wrod-o Kardeş samsun formasında arkasında da o kırmızı çubuktan var.bi de omuzda üç çizgi yok sadece kolllarda var.
FaTaL? samsun formasını beğenmedim :eek: bende bi milan forması yaparım artık :D :D :D :icon_lol: :icon_lol: :scn_op:
2ampara***Womanizer Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx samsun formasını beğenmedim :eek: bende bi milan forması yaparım artık :D :D :D :icon_lol: :icon_lol: :scn_op: forma dandik
2ampara***Womanizer ilk resimdekini yaptım ama omuzlar olmadı galiba bi bak oyunda ona göre update ediyim
2ampara***Womanizer rapaiç in olduğu resim deki forma(aha ah rapaiç ne adamdı bea,bide revivo wardı:,(:D)
iyi_man82 Formalar çok güzel. Biraz nostalc(j)i yapalım dedim. Tabiki de unutlmaz ot andersonlu, rapaiçli kadro... Haaa forma yaparım dersen ben daha fazla resim (tabiki fener :D ) gönderebilirim..tebrikler, başarılar.