2ampara***Womanizer 2000-2001-2002-2003 yıllarında giyilen tüm formaların resimlerini yollayabilirmisin.
iyi_man82 Resimler biraz kalitesiz idare edersin artık, araya bir de eski forma karıştı bulabilirsem devamı gelecek...
iyi_man82 rapaiçin formasının oyun içi görüntüsünü gönderiyorum, formanın alt kısmından karşısı görünüyor gibi, yoksa ben mi yapamadım acep.
2ampara***Womanizer neresi tam anlayamadım.bide dier formanın oyun içini yollarmısın özellikle omuz kısmının görüldüğü bi ss olsun
iyi_man82 Diğer formalardan ses yok, acaba bittimi? kafeden bağlandığım için diskete çekip oyunda deneyeceğim de :drooling:
Die for You şey 2ampara senin yaptıın bu training kitleri acaba oyundaki training kitleri ile deiştirebiliotmuuz eer ewtse nasıl :(
2ampara***Womanizer beyler soru ve sorunlarınızla ilgilenemedim.merteryalvac isteğini hmn yapıcam.iyi_man formla yapamıorum n zmn dır kullandığım pc dandik sürekli kitlenio photshop 7 yi bile zor kaldırıo benim pc gelsin öle yapcam cs2 de daha güsel oluo formlar:DDie for you sana gelelim f50+ ları mı diosun onlarsa normal forma temp i üstüne training in başka 3d modellemsei olduğu için güsel olmaz. türkiye maçını seyrederken gaza geldim, forma güsel olmadı ama idare edin;)
2ampara***Womanizer iyi_man senin formalar 1 ay dan önce gelmez çünkü benim anakart garanti de olmuomuş üretici firmaya yollamışlar en az 1 ay dediler ordanda:(:,(
iyi_man82 (Fenerbahçe için) bekledim, bekliyorum, bekleyeceğim :D , rapaiçle oynayamaya devam ederim, sen canını sıkma :o