2ampara***Womanizer Adidas F50+ Trainin Kit 2 kollardaki ufak adidas logosunu bulamadığım için ben çizdim pek güsel olmadı ama küçülünce tam oturdu. Son iki formaya yorumları alayım.
s@gopakajmer 2ampara***Womanizer çok sağolasın formalar çok güzel tam istediğim gibi olmuş eline sağlık
2ampara***Womanizer Oyun İçi SS http://img.photobucket.com/albums/v355/2ampara/2amp3.jpg SS için wrod-o'a teşekkürler
2ampara***Womanizer 5-2 lik maçtan görüntüler devam edio:D Samsunspor forması ama formanın arkasını bilmediğim için asllama yaptım haberiniz olsun