Orjinal Mesajı Yazan: cracks
masterr bende eski şu yakışıklılık anketine katıldıın resim var.:)= üniversite arkadaşlarınlka galiba çektirdiiin
aman ya, hani şu sadece kendimden aldığım 1 oyla, 5-10 kişi gibi sonunculuğa oynadığım fotoyu mu diyosun :) ....
bu arada sen o resmi niye saklıyodun ki arkadaşım, bi albümde sen mi yapıcan...vay be bu işte rep var ya, herkes başladı icraata, hemen bende bi tane yapayım abi.. :)
edit: bu arada ne üniverstesi olm lise arkadaşlarıyla çekildi o resim, üniversteye hayırlısıyla bu sene kapağı atıyoruz daha bismillah...