Orjinal Mesajı Yazan: -Connect-
MSN'de konuşurken, laf arasında "Çato" dedim. Adı "Çato" kaldı iyi mi. :)
WALLA bende senden gördüm daha hamit zırvalıyordu bi kaç kişi daha söledi bende adettendr yazaim dedim :D
yani bi tek sen deseydin ben yazmazdm çato çünkü aranızda böle konuşuyosunuz die !