multiplayerda oyunun eski oyunculara dönmesi mantıklı, bununla ilgili yapacak bi şey yok.
Trabzonun güçlenmesi ise, büyük ihtimalle, İtalya ligi üzerinde denk geldiği takımın (herhalde Milan, Juve, Inter falandır) özelliğinden kaynaklanıyor olabilir. Malum PES4 yapay zekası nerden bilsin bizim oyunu editlediğimizi :)
Size tavsiyem WE Turka'yı Türkiye ligi oynarken kullanın.
Ben diğer ligler ve kupalar için Ultimate Patch'i kullanıyorum. Onda sadece 4 büyükler var, diğer takımların herşeyi orjinal.
Ama orjinalliği bozulsa da WE Turka 3.0 mükemmel bir yama, en çok onu oynuyorum. Emeği geçen herkese teşekkürler.