Orjinal Mesajı Yazan: danger_west
Yükledim bu yamayi, ama o text_e dosyasinin içindeki DKZ. klasörünü açinca Dkz Stüdyo diye birsey açiliyor.Oradada tikaniyorum. :,( Lütfen cevap atin nasil yüklicem.
arkadaşım indirdigin dosyanın içinde kurulum dosyası yok mu?eger yoksa işte buraya yazdım;
1 . Pc nize dkz studio programını kurun
2. 0_text e importlanacaklar klasöründeki 0_text.DKZ dosyasına çift tıklayın size soracağı soruya hayır yanıtı verin sonra açılan pencerede 0_text.afs yazan yerin solundaki kutucuğa tick koyun , Sağ tarafta Apply the Patch yazan yere tıklayın hedef olarak Program Files / konamı / pro evolution soccer 4 / dat / klasöründeki 0_text.afs dosyasını gösterin işleminiz tamamlanmıştır , importlanacak DKZ dosyalarını bu şekilde yapın
3. save klasörünü Program Files / konamı / pro evolution soccer 4 / klasöründeki ile değiştirin
4. aynı klasöre kitserver dosyasını koyun , sonra kitserver klasörüne girip setup yapın
işlemleri çok basit hemen yaparsın,kolay