Orjinal Mesajı Yazan: ibi
Slm ben bu stede yeniyim. we Turko v3 indirdim 0_text past yaptim hersey tamam dedi sonra Pro Evolution a bastim oynamakl icin screen de aciliyormus gibi oluyor ve geri kayboluyor lutfen birisi bana yardimci olabilirmi ..saygilarimla
OOOOOOoooooo...Yeter ama ya.... :mad: :mad: :mad:
Ne anlıyosunuz böle msj yazmaktan....
Şu msj'ı yazdığın konuyu bi araştır....Önceki sayfalara git...Bulamazsan öle sor...Kaç kere tartışıldı,çözüm bulundu... :mad: :mad:
Bırakın şu herşeye topic açıp msj yazmayı...Yeter artık...Sorunun çözümünü biliyorum ama buraya yazmıorum :mad:
Önceki sayfalara bak!!!! :mad: :mad: :mad: