Orjinal Mesajı Yazan: AvOr
valla kardes ilgisizlik konusunda %100 katılıyorum. aynı sıkıntıyı bende yasadım yanı. o yuzdeen tum tebrıkler ssana guzel bır stad olmus.weturka2 de kı staddan memmnun deıldım sahsen. hıc bızım stad gıbı deıldı. baska bır yerde oynuomusum gıbı gelıodu. eline saglık ne deyim başka. fazla soze gerek yok yapılan iş ortada.EMEĞİNİ BİZLERLERLE PAYLAŞAN İNSANLARA BİZDE KARŞILIK VERELİM ve SADECE BİR TEŞEKKÜR EDELİM! heleki bjk için birşeyler yapan insanlara bizler bjk liler kesinlikle desteğimizi eksik etmeyelim.
Walla öle...Bu benim 2.yama çıkarışım..Daha öncede böle olmuştu..İlgi gösteren yok..İnsan düşünüo,acaba boşunamı uğraşıom...En iyisi yayınlamamak die...Kendin yap kendin oyna:) Şaka bi yana iyi yada kötü yorum yapılması iyi oluyor...