onr1903 emeğine saygı duyuyorum, eline sağlık da inönü stadı parmanın stadına hiç benzemiyor ki. açıklar hiç benzemiyor. bence de quipin üzerine yapın...
setuta2 ya usta ben bu siteden indiremiyorum nasıl indirdiğini banada söylermisiniz ve birde bunu oyuna nasıl eklicem