
Arkadaşlar bazı sorular gelmiş. Bi kaçına cevap vereyim:
---> fb 3. öneleme oynuyor bu düzeltilsin?
arkadaşlar normal şartlarda da fb nin öneleme oynaması gerekiyordu. fakat hepinizin bildiği gibi UEFA bundan sonra bağlayıcı olacak bir karar aldı ve fb direkt katıldı. UEFA nın kararlarını oyuna aktarmamı beklemeyin lütfen (zaten imkansız)
--->ülke sıralaması yanlış?
bunu iddia eden arkadaşlar fifa nın resmi internet sitesinden 2005 temmuz ayı dünya sıralamasına bakabilirler. aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz!
http://fifa.com/en/mens/statistics/index/0,2548,All-Jul-2005,00.html
--->arif d.bakırda mı?
arkadaşlar amatör kişiler hazırlamıyor bu yamayı. bu nasıl soru?
--->ne zaman çıkacak?
eylülün ilk haftası
--->yama iki ay sonra bozuluyormuş?
buna benim cevap vermeme gerek yok. kullananlar gerekli cevabı verir!
V2 DEN Bİ KAÇ YENİ HABER!
-->oyun datasında olmayan bazı oyuncular oyuna aktarıldı. (taiwo,nuri şahin..vb)
-->transferler güncellenmeye devam ediliyor...
--->STONE SKIN türkçe bitti. SES PAKETİNİN son pürüzleri düzeltiliyor..
***intern***
ruzgarsbf@yahoo.com